суббота, 16 ноября 2013 г.

Прийшовши до школи, нас познайомили з директором школи, яка не стала витрачати свій та наш час на розповіді про те, яка ця школа гарна, що тут працюють кращі вчителі. Вона тільки сказала: «Девочки, с распущенными волосами не ходить». На цьому наше знайомство добігло кінця. Нас познайомили з вчителями і ми пішли кожна до свого вчителя. Вчителя виявились більш говіркими. Ми познайомились з календарним планом, з класом, спостерігали уроки.

Робочий тиждень)
У понеділок, не дивлячись на те, що у мене 6 урок, я приїхала на 3 урок. Урок проводила Оксана у 5 кл. тема: ь знак. Зайшовши у їх клас, одразу кидають в очі росписана стіна і взагалі, у них самий гарний клас. Просторий, світлий і мультимедійна дошка є.
В моєму класі нічого, крім портрета Шевченка нема. На що моя вчителька сказала, що вона не класний керівник, тому «спонсоров» на покращення класу нема.

На уроці у Оксани я сиділа з Ірою, яка не встигла провести урок як уже сидить зошити перевіряє. 


На 4 уроці я пішла до Олени. Вона також проводила урок на тему: ь знак. Для неї це був 2-ий урок на цю тему, на 3 уроці вона проводила цей же урок, але в іншому класі. Тому їй було легше давати цю ж тему, прийнявши до уваги поради вчителя. На уроці діти складали квіточку (умови написання ь знаку).  Для кращого запам*ятовування приголосних, після яких ь знак треба писати, дітям був дан ключ «де ти з*їси ці лини», але вони ніяк не хотіли його запам*ятати і на питання: «Після яких приголосних ми пишемо ь знак» діти починали згадувати ці букви по пам*яті «ч, з, с,т»,  плутаючись.

На 5 уроці дівчата зібрались іти додому, але я їх (попросила) запросила до себе на урок побути моєю групою підтримки. Якось моторошно було давати перший урок. Мій урок розпочався з вирішування орг.моментів класного керівника з класом. Після вирішення всіх питань мені все ж таки дозволили розпочати урок. Через недисциплінованість класу вчителька дуже часто втручалась, роблячи дітям зауваження. А під кінець, взагалі, вирішила поговорили за мене. Урок закінчився, а аналіз вірша не був зроблений до кінця. Не встигла(
У вівторок, на 3 уроці я була на уроці Оксани -Казка «Цар Плаксій та Лоскотон». Діти читали казку, а потім її аналізували. Діти мали змогу поміркувати над тим, як виглядав Плаксій. В уяві однієї дівчинки він виглядав так: «Він був товстий з чорними очами, з чорними нігтями. Сидів у синьому замку і на синьому троні». Урок пройшов добре.

На 4 уроці я проводила урок на тему: обставина. Види обставин. Цей клас ділиться на групи і мені дісталась  дуже гарна група. Діти активні, розумні. Не бояться відповідати, завжди тягнуть руки. Не діти, а казка. Але, як і в кожному класі, є діти які мають середній рівень, які не завжди правильно відповідають, не зразу все розуміють.

У четрев, для всіх був день х. До нас приїхала Валентина Володимирівна! Я була «первопроходцем». Дивно, але чомусь не хвилювалась, но якась напруга була. Урок провела начебто непогано, але не побачила деякі помилки на дошці. Зауваження від Валентини Володимирівни «ти багато ти-каєш» (я ще не встигла вивчити їх по іменам). Зрозуміла для чого у робочий зошит потрібно записати розподіл парт у класі і імена учнів, які там сидять. Звичайно, були і інші зауваження… Я їх обов*язково врахую.
Пішли на наступні уроки до дівчат. На уроці у Олени дітям потрібно було скласти речення зі словом «молотьба». Так вони і склали: «на вокзалі, молотьба чекала поїзд», «Весела і дружня була молотьба». У Ані на уроці діти були активні, не могли на місці всидіти так їх зацікавила тема. Та і Аня на уроці почуває себе як риба у воді. Іра трохи раніше закінчила урок, але нічого-буває. Оксана забагато часу приділила перевірці д/з. Після всіх уроків ми слухали зауваження та рекомендації від Валентини Володимирівни. Додому я приїхала о 3 годині з одним бажанням-їсти.
Мені пощастило більш ніж моїм дівчатам. В суботу, коли о 7 годині ранку вони бачать солодкі сни. Я починаю збиратись до школи на 2 урок. Сьогодні на уроці була присутня лише половина класу. Мені сказали, що деякі учні, взагалі, по суботах не ходять до школи, у них вихідний. На уроці ми аналізували поезію. Діти зовсім не були налаштовані на роботу. Але все ж-таки урок провела, 2 поезії проаналізували. На попередньому кроці задала їм вивчити вірш на пам*ять. Так вивчили лише 4 особи. Взагалі нічого не хочуть вчити, деякі досі читають пагано(  На літературі вони зовсім інші ніж на мові, їх ніби підмінюють.
Не дивлячись ні на що, у школі не так уж і погано)

Комментариев нет:

Отправить комментарий