Прийшовши до
школи, нас познайомили з директором школи, яка не стала витрачати свій та наш
час на розповіді про те, яка ця школа гарна, що тут працюють кращі вчителі.
Вона тільки сказала: «Девочки, с распущенными волосами не ходить». На цьому
наше знайомство добігло кінця. Нас познайомили з вчителями і ми пішли кожна до
свого вчителя. Вчителя виявились більш говіркими. Ми познайомились з
календарним планом, з класом, спостерігали уроки.
Робочий тиждень)
У понеділок, не
дивлячись на те, що у мене 6 урок, я приїхала на 3 урок. Урок проводила Оксана
у 5 кл. тема: ь знак. Зайшовши у їх клас, одразу кидають в очі росписана стіна
і взагалі, у них самий гарний клас. Просторий, світлий і мультимедійна дошка є.
В моєму класі нічого, крім портрета Шевченка нема. На що моя
вчителька сказала, що вона не класний керівник, тому «спонсоров» на покращення
класу нема.
На уроці у Оксани
я сиділа з Ірою, яка не встигла провести урок як уже сидить зошити перевіряє.
На 4 уроці я
пішла до Олени. Вона також проводила урок на тему: ь знак. Для неї це був 2-ий
урок на цю тему, на 3 уроці вона проводила цей же урок, але в іншому класі.
Тому їй було легше давати цю ж тему, прийнявши до уваги поради вчителя. На
уроці діти складали квіточку (умови написання ь знаку). Для кращого запам*ятовування приголосних,
після яких ь знак треба писати, дітям був дан ключ «де ти з*їси ці лини», але
вони ніяк не хотіли його запам*ятати і на питання: «Після яких приголосних ми
пишемо ь знак» діти починали згадувати ці букви по пам*яті «ч, з, с,т», плутаючись.
На 5 уроці
дівчата зібрались іти додому, але я їх (попросила) запросила до себе на урок
побути моєю групою підтримки. Якось моторошно було давати перший урок. Мій урок
розпочався з вирішування орг.моментів класного керівника з класом. Після
вирішення всіх питань мені все ж таки дозволили розпочати урок. Через
недисциплінованість класу вчителька дуже часто втручалась, роблячи дітям
зауваження. А під кінець, взагалі, вирішила поговорили за мене. Урок
закінчився, а аналіз вірша не був зроблений до кінця. Не встигла(
У вівторок, на 3
уроці я була на уроці Оксани -Казка «Цар Плаксій та Лоскотон». Діти читали казку,
а потім її аналізували. Діти мали змогу поміркувати над тим, як виглядав
Плаксій. В уяві однієї дівчинки він виглядав так: «Він був товстий з чорними
очами, з чорними нігтями. Сидів у синьому замку і на синьому троні». Урок пройшов
добре.
На 4 уроці я проводила
урок на тему: обставина. Види обставин. Цей клас ділиться на групи і мені
дісталась дуже гарна група. Діти
активні, розумні. Не бояться відповідати, завжди тягнуть руки. Не діти, а
казка. Але, як і в кожному класі, є діти які мають середній рівень, які не
завжди правильно відповідають, не зразу все розуміють.
У четрев, для
всіх був день х. До нас приїхала Валентина Володимирівна! Я була «первопроходцем».
Дивно, але чомусь не хвилювалась, но якась напруга була. Урок провела начебто
непогано, але не побачила деякі помилки на дошці. Зауваження від Валентини
Володимирівни «ти багато ти-каєш» (я ще не встигла вивчити їх по іменам).
Зрозуміла для чого у робочий зошит потрібно записати розподіл парт у класі і
імена учнів, які там сидять. Звичайно, були і інші зауваження… Я їх обов*язково
врахую.
Пішли на наступні
уроки до дівчат. На уроці у Олени дітям потрібно було скласти речення зі словом
«молотьба». Так вони і склали: «на вокзалі, молотьба чекала поїзд», «Весела і
дружня була молотьба». У Ані на уроці діти були активні, не могли на місці
всидіти так їх зацікавила тема. Та і Аня на уроці почуває себе як риба у воді.
Іра трохи раніше закінчила урок, але нічого-буває. Оксана забагато часу
приділила перевірці д/з. Після всіх уроків ми слухали зауваження та
рекомендації від Валентини Володимирівни. Додому я приїхала о 3 годині з одним
бажанням-їсти.
Мені пощастило
більш ніж моїм дівчатам. В суботу, коли о 7 годині ранку вони бачать солодкі
сни. Я починаю збиратись до школи на 2 урок. Сьогодні на уроці була присутня
лише половина класу. Мені сказали, що деякі учні, взагалі, по суботах не ходять
до школи, у них вихідний. На уроці ми аналізували поезію. Діти зовсім не були
налаштовані на роботу. Але все ж-таки урок провела, 2 поезії проаналізували. На
попередньому кроці задала їм вивчити вірш на пам*ять. Так вивчили лише 4 особи.
Взагалі нічого не хочуть вчити, деякі досі читають пагано( На літературі вони зовсім інші ніж на мові, їх
ніби підмінюють.
Не дивлячись ні
на що, у школі не так уж і погано)
Комментариев нет:
Отправить комментарий